مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج) در رهن گناباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، حجت الاسلام محمدمهدي عبادي گفت: اين مراسم با اجراي مولودي خواني، اجراي مسابقه و توزيع جوايز، اهداي هديه با القاب حضرت مهدي(عج) و سخنراني حجت الاسلام سماعي برگزار شد.

حجت الاسلام حسين سمائي در اين مراسم جشن ضمن تبريک اعياد شعبانيه گفت: انتظار فرج عاملي مهم در جهت خودسازي فردي، اصلاح جامعه و کاهش جرائم و مفاسد خواهد بود.

وي با بيان اينکه انتظار ظهور امام زمان(عج) در تمام ابعاد شخصيت انسان، اعم از فردي و اجتماعي مؤثر است و همه مناسبات وي را فرا مي گيرد، افزود: بالاترين كوشش و جهاد همه جانبه او در راه خداست.

حجت الاسلام سمائي با عنوان اينکه يكي از وظايف مهم مردم در دوران غيبت كبري، داشتن روحيه اصلاح گري در سطح جامعه است ، افزود: هر فردي بايد در برابر آحاد جامعه اسلامي احساس مسؤوليت كرده، در راه اصلاح و ساختن افراد تلاش نمايد، تا جامعه و افراد آن آماده پذيرش حكومت جهاني حضرت مهدي شوند.

گفتني است اين مراسم 25 تير ماه 90 برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

insa
ساعت9:06---28 تير 1390
$ پیامک تبلیغاتی دریافت کنید پول پارو کنید $
سلام دوست عزیز. سیستمی نوین برای اولین بار در ایران راه اندازی شده که شما می توانید با دریافت پیامکهای تبلیغاتی به آسانی کسب درآمد کنید این سیستم کاملا امن و ثبت شده به نام شرکن اینسا به شماره ثبت 383296 می باشد. و نکته قابل توجه این است که شما می توانید پس از ثبت نام افرادی را معرفی کنید تا مانند شما این پیامکهای تبلیغاتی را دریافت کنند و سیستم ما برای افرادی که امتیازهای بیشتری را جذب نمایند جوایزی نیز در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید. با تشکر
http://ads.inpersia.com/users/ref/3059


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط محمود اميري

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 15104
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

خطاطي نستعليق آنلاين